tisdag 12 juni 2007

Angående kommentarer

Detta med att blogga är helt nytt för mig och jag skulle aldrig göra det om det inte vore för E. Jag funderade länge över om denna blogg skulle lösenordsskyddas och verkligen endast finnas till för henne. Till slut valde jag dock att göra den offentlig. Anledningen till det är att för E är bloggvännerna viktiga och jag vet att hon tar intryck av era kommentarer. Genom att skriva offentligt kanske era kommentarer till henne då och då kan färgas av en annan sida av verkligheten än den hon berättar om.

Kommentarerna i den här bloggen är, i alla fall till en början, endast till för henne. Jag får helt enkelt se vart det hela tar vägen, ännu så länge är jag inte helt komfortabel med att skriva på det här viset.

2 kommentarer:

Ella sa...

Jag klistrar in en kommenter som Maria skrev till mig:

"PS. JA, Ella! C är en aning feg som inte tar emot kommentarer.... Kanske han skulle göra det för att såsom han säger så är hans blogg till för att ge svar på tal och jämvikt i perspektiven...

Hur uppnå jämvikt i perspektiven utan kommentarer? Kommentarerna är ju reflektionerna som man själv kan begrunda sen..."

Ella sa...

Jag beskriver alltid verkligheten så som jag upplever den!